My crossed out name.

Jag går på gatorna igenom stan och aldrig är jag så ensam som just då.
Jag är en bland många, ingen i ett stort ingenting.

Jag går på gatorna igenom stan och aldrig är jag i ett så stort sällskap som just då.
I sällskap av liv, glädje och fart.

Där och då, i det ögonblicket, så kan jag vara exakt vem jag vill.

Jag älskar känslan av att vara en i mängden ibland, samtidigt som jag vill vara DEN i mängden.
Jag vet inte hur det går ihop riktigt, men sån är jag. Bitch with a double personality.
Det är en tröstande tanke att ingen riktigt vet vem man är där ute, och att man kan vara vem som helst.

Excuse this blog post for its own existence, for it does not even know what the point was.
And neither does the owner of this whory blog.

öh öh öh

jag är så trött och bara trött hela tiden
jag hatar att vara trött, då blir jag än ännu sämre människa en vad jag är

Ruttnar ihjäl.

Har ingen inspiration till att skriva något whatsoever.
Och ingen ork till att skriva något här heller.
(Y)

I was trying to find me something
But I wasn't sure just what
Man I ended up with pockets full of dust.

Kommentarer
Postat av: Celena

Gå och lägg dig annars blir det spankyspanky! :c

2010-11-04 @ 02:00:03
URL: http://celineangelic.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Jag fastnar i ditt sätt att skriva.

Jag tror det är för att jag gillar det.

2010-11-05 @ 04:34:44
URL: http://modsans.blogspot.com
Postat av: Armansophie

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-29 @ 09:41:19
URL: http://armansophie.blogimagine.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0