jävul

Mimmi och pappa skulle äta pizza. Jag fick ingen.
Blev lite sur över att jag inte blev tillfrågad. Men jag brukar oftast inte vilja ha pizza..
Och det ville jag inte nu heller. Men tänk om jag nu ville ha det, skulle vara snällt att bli tillfrågad, haha.
Jag tog en tallrik gröt till frukost och sa skämtsamt:
"Ja, nån måste ju va smal i den här familjen."

Hahahaha..
Nejp.. nu går Pulp Fiction på tv och jag tänkte kolla på'n.
Känner mig som den fulaste flickan i världen, det stämmer nog.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: en smäll och kastrering och bajs i pannan!



ooch du är inte ful, gå in på existenz så hittar du massa fula saker! :o

2010-11-14 @ 01:41:53
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0