I will give to you the love you seek come on

Igår var jag ju på bio med Aleeks som jag tidigare skrev att jag skulle.
Filmen var helt okej men de förbannade 3D-glasögonen som btw såg ganska coola ut, åkte hela tiden av min näsa. Cpnäsa, arg jag blev! Fick putta upp dem med ett finger hela tiden, haha.
Ansträngande för ögonen var det också, 3D-effekterna var inte så mycket att orda om egentligen.
Det var mest kul i början. Men ah, kul i alla fall, fastän jag skriker väldigt högt ibland när jag blir rädd.
Ber om ursäkt. Haha!

Vi var coola!


Nu är jag trött och orkeslös. Vill göra något, samtidigt som jag inte orkar ett skit.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Det är kul, haha.

Ska dricka Monster och kolla på Skavlan på svtplay, roligare lördag kan man ju ha.
Men Skavlan är awesome, så jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0