förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt

Allting börjar om
Jag kan börja om
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om


Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Trots att herrn låter ganska exakt som sin forne kamrat Linnros, och det ironiska i att de splittrades för att båda ville gå olika vägar inom musiken så måste jag säga att den här låten är sjukt bra! "Dum av dig" är inte heller så dålig.

Kvällsnattwhatevahdepp på g. Vill helst se på en sorglig film och gråta.
Jag hatar när pulsen förhöjs och det är svårt att sova. Hjärtat slår så himla fort.
Rädsla och skit för allt möjligt.
Har sovit så jävla kasst hela helgen, inte mycket alls. Nu är jag utmattad och ett tecken på det är när mitt högra öga börjar rycka, nu rycker till och med båda mina ögon så det är ganska kukat. Åh..
Så jävla utmattad.

Låt mig få sova nu. Ska ju bara upp.. snart. Det gillas inte, eftersom att jag aldrig får sova ut min utmattning så att den försvinner. Den byggs bara upp mer och mer.

Sömn är knepig, har praktiserats sedan urminnes tider och ändå är det så in i helvetes svårt att få en blund.
Mänskligheten failar.

natti

Kommentarer
Postat av: Celena

Ett tips - Om man har sovit dåligt och man går och funderar på hur ska sova ikväll då bygger man upp en inner stress som gör att man blir mer orolig omedvetet om man kommer kunna sova i kväll eftersom du måste ta tag i det här, och du kanske har haft mardrömmar etc etc. Så försök tänka när du väl sitter där att du kan sova. Gå och lägg dig och bara blunda. Oavsett om det tar lång tid så är det värt en chans.

2010-11-08 @ 01:20:38
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0