den sista november


Jag idag.

Idag har jag varit med pappa och syrsan på en del ställen.
Senare var jag och syrsan på Tuna Park. Blev inte så mycket shopping där, men det blev en tröja och en mascara för min del. Joo.. har haft världens humörsvängningar hela dagen.
Har hört att jag är kul att ha och göra med. Not.
Men alla vet vi att jag har attitydsproblem, hahaha.
Inget nytt!!
Blir arg över att någon ens pratar med mig, fan vad jag är dum egentligen.
Blir arg när min syster och pappa pratar med varandra, blir arg om någon säger "va?" efter att jag sagt något.
För jag orkar inte säga om det jag precis sagt, så jävla irriterande ju.
Hahahahahahah. Så jävla kul! alltså, är det inte cp????

Annars är jag är innerligt trött på den här förbannade jävla kylan.
Vill sova tills det är typ maj, väck mig då - tack!

Tror dom på KC seriöst att jag ska ta mig dit till fots i det här vädret.

HHHHAHAHAHA.. skrattretande. Jag är en drottning, hallå!
Nämen.

Ehömöhöm, jag är trött. Tröttmonster.

Drack chailatte, och det är gotttttttttttttttttttttttttt.............dkpsjsajopdsaoldsaodkosakopdskops!!!!!!!!!!!!!!!

jag ärdumihuvudethahahahahahha!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0