always trust your butthole!

Jag mår typ Abel. And that can never be good.
Känner att jag kanske är magsjuk. Hoppas verkligen inte det, för jag hade tänkt att utnyttja Aleeks imorgon.
Hon ska göda mig! Och jag har inte ätit någon födelsedagstårta ännu, vilket är tänkt imorgon.
Please God, if you're listening, låt mig vara frisk!
Det är roligt det där med magsjuka btw.
Jag hade magsjuka första gången i mitt då 19-åriga liv när en viss person egentligen skulle komma hem till mig för första gången.
Jag hade aldrig tidigare haft det tidigare, inte vad jag minns och inte vad min pappa minns heller.
Kanske när jag var en pyttebebis, men det räknas inte!
Vi fick skjuta upp vårat mötet pga det.
Kanske var det guds sätt att säga "Gör det inte", och att mötet var ett misstag ifrån början?
Nej, skämt åsido - screw god! Men det var i alla fall någons sätt att säga att allt var ett misstag, livets sätt kanske, min mages sätt, för det var ju ett stort misstag tycker jag. Dumt att jag inte lydde magen!
Haha.

Från och med nu ska jag lyda magen! Den talar sanning.
Man brukar ju säga "go with your gut". Magkänslan, och den var ju inte så bra.. hahaha.
Men i övrigt var den bra, besides the puking and the thing with my butthole.

Istället för att lyda magen kan vi ju alltid säga såhär, blir mer intressant också:
Always trust your butthole!


would've been totally better if I followed it!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0