Thirty days of Millie

Jag har helt glömt av Mina 30 dagar. Jag gör väl det mesta i min egen takt, snigeltakt. 
Och sniglar är hermafroditer, så allt är på sin plats. 
Så, här kommer några dagar.

Dag 04 - Vad bjuder jag på för mat?
Ingen. Jag kan inte laga mat för fem öre och tycker inte om att göra det, as you might know.
Om du är snäll köper jag en pizza! det är godare än något jag någonsin skulle kunna laga.

Dag 05 - Vad är kärlek?
Med risk för att tjata ut det här ämnet. Har läst vad många andra har skrivit angående detta.
Och ja, kärlek är mycket. Det finns kärlek till familj, vänner, någon speciell person.
Olika sorters kärlek helt enkelt. Villkorslös och den som inte är det.
Jag borde inte tala om kärlek, haha. Jag vet ingenting om kärlek egentligen.
Jag antar att jag aldrig kommer hitta mitt livs kärlek i en person, att det finns någon sådan. Jag tycker inte att jag har något gemensamt med de flesta killar alls och jag är inte övertygad om att jag ens gillar killar.
Samtidigt så är jag inte övertygad om att jag gillar tjejer. Jag känner mig färgad av samhället, könsnormerna. Att de dikterar att jag ska gilla det motsatta könet, och därför gör jag det. Men visst finns det tvivel i mitt huvud. Att tjejer ska gilla killar och vice versa är så inpräntat i skallen, så jag tror att jag gillar killar mer ändå. Tror dock att alla är bisexuella egentligen.
Nu kom jag av mig. Jag har mest dålig erfarenheter av kärlek.
Men (såklart finns det ett men här också), eftersom att jag vet att man kan hitta bra kvinnovänner tror jag att det inte är omöjligt att hitta bra manvänner också, om än väldigt svårt. Punkt sätter jag där.

Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Jag skulle dö bara av att få reda på det.
Går inte ens att föreställa sig hur den dagen skulle se ut, så jag tänker inte göra det heller.
Hahahah.

Dag 07 – Vänner
Jag vet inte vad jag ska skriva? Jag har få vänner, men de jag har betyder väldigt mycket.
Tack för att ni finns! Love ya, beotches.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0