Julklappsköp, julgodis & bajsätartävling

Idag har jag och Mimmi varit med pappa och hämtat hans nya glasögon, sedan var vi i affären och köpte julmat. Mysigt att många av skinkorna hade hål i sig så att "saften" rann ut, hyi vittu!
Fick sån där jävla "saft" på mina vantar och händer, luktade gott.
Sedan var min pappa galen och kallade folk för kärringar och saker.. hahaha.
Jag sa sug kuk till en kille. Det blev lite hysteriskt där och då, som det skall vara.
Lite senare for jag och Mimmi till staden och inhandlade julklappar.
Tyckte fan att vi gjorde världens bästa köp, haha. Awesome we are!
När vi kom hem runt halv nio så började jag och bitchtits att göra lite julgodis.
Inget avancerat men ändå kul. Vill bjuda mina syskon på något gott så jag tänkte why not :).

Det ska verkligen bli kul att träffa hela lilla familjen på fredag. Längtar lite.. haha.
Kanske fånigt, men sant!



För att avsluta kvällen höll vi en bajsätartävling, som jag vann.
Jag var så stolt. Millie - The Poo eating champion of 2010!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0