Jay Smith.

Ikväll glädjdes jag åt att Jay Smith vann Idol. Och min pappa blev butter.
Jag menar, lägg orden i munnen, säg "Jay Smith" högt för er själva.
Gör detsamma med "Minnah Karlsson". Ger inte riktigt samma effekt, eller har jag fel?
Jay Smith är en stjärnas namn, hehe. Jay Smith ska en stjärna heta!

Men jag kan medge att Minnah var skitbra ikväll!

Min vän Danne som bor i HBG är tydligen kompis med Jays kusin ;D. Lite coolt va.
Han skickade nyss lite låtar med Jay's band som heter Von Benzo.
Asskön musik faktiskt, haha. Men bandnamnet är ju lite suspicous. Benzo liksom.
Jag tror att han är lite mer glad i knark än tidningarna vill förtälja för oss.
Och sen att han i låten "I'm on my way" sjunger:
"Cause I'm on weed, so fuck all you squares!
Your god damn right bitch, I don't even care!"
gör det ännu klarare.

Jay loves his drugs! And frankly I don't give a shit.
Alla skåningar verkar höga som hus 24/7.

Min fråga är varför ingen har uppmärksammat detta tidigare, i och med hans "knarkskandal".
Eller har någon det?

Jag är en jävligt bra researcher, jag säger då det.
Hahahha.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0