hej jag är en rubrik

Jag har nu suttit och kollat på flera avsnitt av Ana Gina show.
Herre min vad jag har garvat, minns inte senast jag garvade såhär mycket eller högt.
Bettan säger jag bara, Bettan! Samtidigt är det ganska lame att jag garvat så hårt åt det kanske.
Men åh, hahahaha.
Ibland brister man bara ut i asgarv och kan inte sluta skratta.

Nu äter jag clementiner och ska hitta på något annat att göra ;).
Ska nog lyssna på Robyn. För att hon är den bästa svenska artisten på länge.

Tankar för dagen:
Kan inte Petra "September" Marklund sluta göra den skitmusik hon gör när hon har en röst av guld?
Hörde hennes "Love CPR" när pappa hade på radion, what a friggin waste of talent.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0