fit som fittan, kan man skriva så?

Jag är så himla peppad på att motionera och äta rätt.
Jag vill bli fit som fittan!
Jag vill lära mig att motivera mig själv på bättre sätt och verkligen nå mina mål.
Jag är en typisk sån människa som ger upp om det blir för jobbigt, och det hatar jag med mig själv.
Jag vill lyckas, och jag vill verkligen det.
Jag vill känna mig stolt över mig själv, se att jag uppnått något på egen hand.
Det är jobbigt, men det ska det också vara.

Samtidigt vill jag inte misslyckas, för det stinger verkligen till inombords.
Nej.

Det blir att lägga om hela sitt liv, en bit i taget.
Så lätt att säga, så svårt att göra, men det blir bäst i slutändan.

GOGO GIRLPOWER! MILLIEPOWER!

You with me!?

TÄNK INTE FÖR MYCKET - BARA GÖR!

Måste göra mycket, skriva en lista på varför jag verkligen vill det här.
Så att jag har något att kolla på när motivationen sviktar. Får slå mig på käften rejält, jag är en gottekriiis!
Måste konkretisera mina mål så de blir VERKLIGA.
Tänkte börja efter nyår. And I know what you're might be thinking, det här är inte ett av de miljontals nyårslöften folk gör och sviker. No no!
Försöker oftast hålla mig nyttig också. Sen unna mig något ibland.

There's no way but up!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0