fira jul med Sean banan, jag är din snälla taliban!

Jag älskaaaaaaaar Daniel Paris. Älskarälskarälskar.
ÅH! Hahahaha. Lite lätt hysteriskt sådär.
Fan vilken skön killeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaah.
Även om TJ och Ellinor förtjänade vinsten mer.
Daniel är som en jävla jag vet inte... ser mig själv i honom lite.
Ganska cphumor, skitrolig, och använder engelska uttryck typ hela tiden.
Fast ah, jag är ju inte lika skön som honom, knappast liksom. Hahahahha.
Många människor tar mig ofta på fel sätt pga min "humor" och mitt sätt, och förväxlar det med dryghet eller arrogans ibland. Men jag är ju egeeentligen ödmjuk. By the way, för er som inte förstår så handlar det här om Ung & Bortskämd.

Lyssnar på Sean Banan HAHAHAHHA
ETT GOTT NYTT JUL!!!!!!!!!! ETT GOTT NYTT JUL!!!!!!!
SVART, VIT, BRUN, RÖD ELLER GUL!
SEANSSONS FRESTELSE, HAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
natten går tunga fjärt

Saker som hänt idag:
  • Jag drack varm choklad och hade det askuuuuuult på "morgonen", var på nedre våningen och lyssnade på Nikola Sarcevic och The Kooks på hög volym och tänkte "det är såhär livet ska va"!
  • Pyntat julegran
  • Städat som en tok, dammsugit och gråtit över att jag inte hittat min Lady Gaga biljett, vill hänga upp den på väggen där den hängt förut. Är helt förstörd. Where is it?
  • Grät lite till Våra Vänners Liv. Säsong två, snälla? SNÄLLASNÄLLASNÄLLA GÖR EN TILL SÄSONG. Grym serie!

    Nu blev det Steel Panther - death to all but metal istället:
"Death to Britney Spears, kill the little slut
Kill Madonna and then fuck her in the butt
Fuck Mariah Carey, death to Sheryl Crow, they can kiss eachother on their cameltoe

50 cent's a fag, so is Kanye West
shooting hot sperm och eachothers cheeeeeeest"

Tittade på Schulman Show ikväll och verkligen asgarvade när de berättade om låtar som de trott hade en viss låttext, men det visade sig att det var fel flera år efteråt.
Hannah trodde t.ex. att Madonna sjöng "fuck in the street" istället för papa don't preach, hahahaha.
Såna låtar har ju jag också, som man sjöng på när man var liten och inte visste vad för ord de sa.
Jag sjöng t.ex. till Cotton eye joe låten "where did you come, from where did you go, where did you come from, Katmandu". Hahahaha. Katmandu (huvudstaden i Nepal) bah! Det ska ju naturligtvis vara Cotton eye joe.
Jag sjunger fortfarande ofta fel i den låten, av gammal vana.
Kommer inte på nån annan felsjungning nu.. but there are many

Har du en egen felsjungning :D? kommertera förfan, älskar att asgarva!!!!!!!!!!!!
Btw dagens line:

‎"Army of the pharohs never make love songs, we fingerfuck bitches with Freddy Kruger gloves on"

Bästa jävla rimmet ever by Celph Titled i Army Of The Pharaohs.
asgarv!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0