drömhoran

Igår råkade jag somna precis innan Grey's Anatomy skulle börja, FUDGE också!
Sen vaknade jag till 20 över tio (fortfarande på kvällen) i min systers säng.
Gick och slängde ner mig i min egen säng och sov.
Bra jobbat av mig som vaknade vid två idag :).. not. Haha, jag sov ju inte lite kan man konstatera.
Jag skulle upp till KC, så blev det ju inte.
Skitsamma, jag ångrar ingenting eftersom att jag drömde underbara drömmar.
Jag har oftast behagliga drömmar, förutom tsunamidrömmarna, som ofta förekommer för mig.
Hatar det, haha. Tänk att vi sköljs ner av massiva vågor liksom, vet inte hur många gånger jag drömt om det.
Hemskt!

Nåväl, jag drömde att jag var en vacker tjej med blont hår.
I den drömmen blev jag kär i en fin kille också, det kändes väldigt Nikita-aktigt, jag venne om ni sett serien men.
Han var som min tränare/ledare eller nåt, och förhållanden var strikt förbjudna emellan såna som oss.
Men, hahah. Det var en bra dröm ändå, olol.
Sen drömde jag en inte lika rolig dröm där jag och andra personer var fast på en ö av nåt slag.
Vi fick inte lämna ön, och någon styrde alltihopa.
Yeye, nog om mitt drömprat!

Idag är det torsdag och då kommer inga bra serier på tv i alla fall, buh.
På lördag är det kryssningsdags med Isabella och delar av hennes släkt, ska bli skitkul ;)!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0