det där med jul..

Julafton är härmed över.
Det blev en helt okej julafton, som dessvärre började med bråk mellan mig och min syster.
Så är det alltid. Vi bråkar och bråkar och aldrig tar det slut.

Jaja. Vi ska inte gräva ned oss i det.
Det var kul att träffa syskonen, det sker inte ofta.
Tråkigt att alla försvann så tidigt bara.
Jag skyller på min pappa, det finns ingen tid att ta det lugnt för hans del.
Allt ska ske på en sekund sen hejdå, vill han ens träffa sina egna barn?
I think not.

Maten var till belåtenhet och jag fick ändå några stycken julklappar och det blev jag glad över.
Tyvärr ville knappt någon äta upp julgodiset jag och Mimmi gjort, för att de var för mätta.
Dumbommar :(!

Vill du se regnbågen måste du stå ut med regnet - Citat från den lilla boken här nedan som jag fick av Mico.
Den var fin! Men jag skulle inte säga att jag behöver tänka positivt egentligen.
Jag är realist, och jag ser saker för precis hur fucked up de är.
Men ibland behöver man nåt gott också, det skadar aldrig. Fanns fina citat där i, tänkvärt :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0