dan före dopparedan

Gick till posten med syrri och hämtade högtalarna till datorn nyss, wohoo.
En liten julklapp från mig själv till mig och min syster, hehehehe.
Inga dyra sådär, men bättre än ingenting. Och de gav ett helt okej ljud.
Installerade nu och skulle se om de fungerar, vilket det också gör.
Awesome!
Bara liiite mycket sladdar överallt.

Men jag vill ha party i mitt rum med mig själv nu!!!!!!!!
FÄSTFÄSTFÄST

Älskar musik på hög volym. Vem gör inte ;)!

Vid sju är det dags att dra hem till brorsan och fira en lilljulafton, om vi kan kalla det så.
Santtu har ju inte Jack på julafton så vi firar dagen före :). Sen blir det "riktiga" firandet med mig och mina syskon här hemma imorgon. Tindra, Wilma och Emil kommer vara där så de får sina klappar idag också.
Tror inte Patu ska ha dom imorgon.
Mnemne, ungarna kommer bli överösta med klappar :D. HOPPAS DE BLIR GLADA!
Ska göra mig lite fin. Sedan fixa håret.
Och äta nåt.

pöwziiii från glad milliiiiiiiiiiiiiz :DDDDD


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0